.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاخص های مدیریتی شفقت از زبان مدیرکل حوزه استاندار

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت : تلاش مضاعف برای اجرای عدالت از شاخصه های مهم مدیریتی مهندس شفقت استاندار بوشهر بود .

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر ، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار با بیان توانمندیها و شاخص های مدیریتی مهندس شفقت در استان بوشهر تصریح کرد : تلاش مضاعف برای اجرای عدالت و ایجاد آرامش سیاسی در استان از مهمترین شاخص های عملکردی مهندس شفقت در استان بوشهر است .

بریمانی عدم توجه به جنجال آفرینی ها ، رسانه های پرتعداد مخالف دولت در استان و پیوند قوی با علما و روحانیون در استان یکی از عوامل مهم و مؤثر در تلطیف فضای استان یا نمود و افزود : برگزاری کنگره آیت ا... حاج میرزا احمد دشتی نجفی در استان و دیدار با علما و روحانیون بوشهری مقیم قم و دیدار با ائمه جمعه سراسر استان سمت و سوی فضای استان را به سمت معنویان و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی سوق داد .

وی تلاش استاندار را برای جذب سرمایه گذاری خارجیان خارج از کشور در استان را ستودنی توصیف کرد و اظهار داشت : فراهم سازی بسترهای لازم و آمادگی استان برای پذیرش سرمایه گذار در همه بخش ها باعث گردیده که روند توسعه در استان شتاب چشمگیری داشته باشد .

بریمانی جذب حداکثری بودجه های عمرانی و جاری برای استان و هزینه کرد آن در راستای عمران و آبادانی استان در سراسر شهرستانها را از نقاط برجسته مدیریتی استاندار بوشهر ذکر کرد .

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار تصریح کرد : برنامه ریزی و عملیاتی کردن فعالیت های پژوهش محور در استان باعث گردیده که استان به سوی فعالیت های پژوهشی سوق داده شود .

بریمانی توجه ویژه استاندار را به مسائل محرومین و روستائیان مثال زدنی ذکر کرد و گفت : حضور در دورافتاده ترین نقاط استان و پیگیری امور اقشار محروم مثل حضور در شاه پسرمرد و ایجاد عمرانی و آبادانی در این منطقه محروم ، بازدید از روستای
جمال آباد، کالو و کوچکترین مدرسه جهان و همچنین رسیدگی به روستای دورافتاده شیرمرد را از تلاش های استاندار بوشهر عنوان کرد .

مدیرکل حوزه استاندار افزود : تلاش مضاعف برای اجرای عدالت ،ایجادآرامش سیاسی ، عدم توجه به جنجال آفرینی ها و هوچی گری های رسانه های پرتعداد مخالف دولت در استان ، جذب سرمایه گذاری خارج از کشور در استان از شاخص های عمده مدیریتی استاندار بوشهر است .

وی گفت : حضور در دور افتاده ترین نقاط استان و پیگیری امور اقشار محروم ( حضور در شاه پسرمرد ، کالو ، شیرمرد تنگستان ) ، جذب حداکثری بودجه های عمرانی و جاری ، برنامه ریزی و عملیاتی کردن فعالیت های پژوهش محور ، توجه بی شائبه به فرهنگ و امور فرهنگی ، پیوند قوی با علما و روحانیون از دیگرشاخص های مدیریتی مهندس شفقت بود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 خرداد 1389
نمی دونم دلیلش چیه اینقدر خبر از شفقت می زنید برام جای سوال هست آخه این همون آقاست که برای نزدیک کردن خود به دولت بودجه مازندران را به دولت بازگرداند
محمدی 29 خرداد 1389
برادر عزیز چرا اینقدر راحت افراد را مورد افترا قرار می دهید انصافاً شما از مهندس شفقت چقدر شناخت دارید ؟! مهندس شفقت مدیری لایق وشایسته است وهدفش خدمت به مردم است.
نا شناس 29 خرداد 1389
مهندس شفقت استاندار مازندران نبود ايشون بيشتر مدير اجرايي طرح هاي بابل بودند!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.